8.05.2014

` Po przejściach ` - Co to będzie za płyta i kiedy wyjdzie?

Siemanko!
Dziś podbijam do was z wpisem, gdzie opiszę moją płytę, która jest w trakcie tworzenia. W całości, jeśli się uda, pojawi się ona na przełomie września/października 2014r. Zamówione zostanie 5 sztuk + dla tych, co zamówią przedpremierowo. Później do końca grudnia będę przyjmować zamówienia na tą płytę, a od stycznia zacznę pracę nad Long Play'em.

"Po przejściach" będzie to Mixtape z siedmioma utworami, opisujący mój stan po ciężkim dla mnie rozstaniu z dziewczyną. Każdy utwór będzie wykonany z emocjami i głównie kierowany do osoby, dla której byłem w stanie zrobić wszystko, lecz trzeba się podnieść i żyć dalej. Będą to refleksyjne kawałki, gdzie będziecie mogli się dowiedzieć coś więcej o tym. Na płycie prawdopodobnie pojawi się Grupciu, znany z takich kawałków jak "Chciałem szczęścia, lecz chyba za wiele" czy "Dam radę bez niej". Trwają jeszcze rozmowy o dogranie refrenu przez KarolaJ ( "Uzależniłam się od Ciebie" / "Przy Tobie" ) do jednego z utworów. Jednym słowem, będzie to zapoczątkowanie również dla mojego studia, gdyż po wakacjach ma być skończone. 

Na koniec jeszcze powiem o LP, nad którym zacznę pracę od nowego roku. Będzie to totalny przełom dla mnie i dla mojej kariery, będą prowadzone rozmowy z czołowymi wykonawcami na temat współpracy. Ale nie zapeszajmy, na razie skupiam się tylko i wyłącznie nad Mixtape'em. Ja zasuwam do nauki fizyki! Trzymajcie się! ;)

                     

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 
Copyright 2009 YamaChama. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator