7.05.2014

Zaczynam Blogowanie :)

Siemanko!
Pierwszy wpis na bloga zawsze jest najtrudniejszy, ponieważ nie wiadomo co napisać ^.^ ale ja napiszę o tym, co będzie się tutaj na nim działo. 

A więc jest, znaczy będzie to, blog o wszystkim. Będą wpisy opisujące moje dni, na jakiś temat, wywiad z kimś lub po prostu bez tematu taki post o niczym. Oprócz funkcji bloga, będzie też to spełniało jako moją rozpoznawczą stronę w świecie muzyki, w świecie rapu. Jestem początkującym raperem i na przełomie września/października pojawi się moja pierwsza płyta pt. "Po przejściach". Już teraz można zamówić tą płytę w przedsprzedaży, w zakładce sklep. Oprócz rapowania, z dniem dzisiejszym zaczyna się moja kariera z blogowaniem, a po niedzieli pojawi się pierwszy Vlog. Mam nadzieję, że podołam zadaniu i wpisy będą pojawiały się bardzo często.

Na zakończenie - jeśli macie jakieś pomysły na tematy, bym mógł publikować posty, to piszcie w komentarzu, jak i również obserwujcie blog, subskrybujcie kanał na YouTube, lajkujcie fan page'a i miłego wieczorku ;)

1 komentarze :

Unknown pisze...

Zostałeś nominowany do LBA! http://saadejekk.blogspot.com/2014/05/projekt-lba.html

Prześlij komentarz

 
Copyright 2009 YamaChama. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator